دلنوشته های یـــِـــک مـَرد

اسمش دلنوشتس ولی همش از ذهنه از خیالی که پرواز می کنه واسه رویاهاش

دلنوشته های یـــِـــک مـَرد

اسمش دلنوشتس ولی همش از ذهنه از خیالی که پرواز می کنه واسه رویاهاش

دلنوشته های یـــِـــک مـَرد

قدیما یه پیج فیسبوک داشتم به همین اسم حرفامو اونجا می نوشتیم یه چندسالی گذشته و منم شدم یه آدمه دیگه دیگه دستم به نوشتن نمی رفت شاید واسه درس شاید واسه کار ! اما یه دوست یه تلنگر بهم زد یاد حرفای دلم افتادم یاد خیالات عاشقانم دوباره خواستم شروع کنم...
حرفای اینجارو جدی نگیرین آدمای تو نوشته هامم جدی نگیرین همش زاده خیالامه! یه عشق خیالیه هنوزم خودم نمی دونم بهش میرسم یا نه منتظر پروازای خیالممو ادامه راه دلنوشته هام ....شاید تهش بهش رسیدم شایدم نه...

دنبال کنندگان ۵ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی
آخرین مطالب

منو پک می زنی آروم

يكشنبه, ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۵، ۰۴:۰۸ ب.ظ

ازم پرسید چرا شما پسراسیگارمیکشید؟ گفتم وقتی عشقامون پیشمون نیستن سیگارو جایگزینه اونا میکنیم! گفت:ما دخترا چقدر بدبختیم که یه سیگار جامونو میگیره. گفتم :نه، خوشبختید که ی پسر
بخاطر نبودنتون خودشو با سیگار بدبخت میکنه....

© ﺩِﻟﻨﻮﺷﺘﻪ ﻫﺎﻱ ﻳــــﻚ ﻣَﺮﺩ ♪ ♫

پ.ن: دلنوشته ها از داستانم جداست ولی بی ربطم نیست


دلنوشته های یک مرد

  • یک مرد

دلنوشته

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">