دلنوشته های یـــِـــک مـَرد

اسمش دلنوشتس ولی همش از ذهنه از خیالی که پرواز می کنه واسه رویاهاش

دلنوشته های یـــِـــک مـَرد

اسمش دلنوشتس ولی همش از ذهنه از خیالی که پرواز می کنه واسه رویاهاش

دلنوشته های یـــِـــک مـَرد

قدیما یه پیج فیسبوک داشتم به همین اسم حرفامو اونجا می نوشتیم یه چندسالی گذشته و منم شدم یه آدمه دیگه دیگه دستم به نوشتن نمی رفت شاید واسه درس شاید واسه کار ! اما یه دوست یه تلنگر بهم زد یاد حرفای دلم افتادم یاد خیالات عاشقانم دوباره خواستم شروع کنم...
حرفای اینجارو جدی نگیرین آدمای تو نوشته هامم جدی نگیرین همش زاده خیالامه! یه عشق خیالیه هنوزم خودم نمی دونم بهش میرسم یا نه منتظر پروازای خیالممو ادامه راه دلنوشته هام ....شاید تهش بهش رسیدم شایدم نه...

دنبال کنندگان ۵ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی
آخرین مطالب

رویایی که ....

دوشنبه, ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۵، ۰۲:۴۱ ق.ظ
الهه ذهن من
قسمت 3

داشت همچی یادم می رفت ، یه صورت مه آلود یه چشمای مبهم شده بود تنها نقش الهه تو ذهن کم حافظه من....
زندگیم بعد از دیدن الهه یه اوج زیبا داشت که زمان این حلال لعنتی داشت منو می برد به همون روزای تکراریه قبل ، فیلم ،موزیک ... گیتاری که برای الهه یه دفترچه نت جدید پر کرده بودم ، دغدغه اینکه اول کدوم ترانه رو براش بخونم دیگه الان خاک گرفته بود...
وقتی که دیگ دستت به نت نویسی نره ، وقتی که دیگه کوکش نکنی و تنها رو سولو تیک بزنی گیتارو و فرو بری تو فکر یعنی یه تیکه از وجودت گم شده ، هنذفری میشه تنها رفیقت ، سیگاری که نمی فهمی کی به فبلتر رسید یعنی یه چیزی کمه....
هررزو تکرار ، بیرون بود دوستام بودن مسافرت هم بود اما انگار همیشه یه چیزی کم بود
از یه جایی دیگه عادت کردم... داشتم فراموش می کردم دیگه خیلی برام مبهم شده بود....
دو راه بیشتر پیش روم نبود یا بیخیال خیال الهه بشمو ....
                       یا تو رویاش بمونم که یه روزی یه جایی دوباره می بینمش...
من و این دوراهی سخت...چه تصمیم سختی...




  • یک مرد

الهه ذهن من

نظرات  (۱)

جالب بود 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">