دلنوشته های یـــِـــک مـَرد

اسمش دلنوشتس ولی همش از ذهنه از خیالی که پرواز می کنه واسه رویاهاش

دلنوشته های یـــِـــک مـَرد

اسمش دلنوشتس ولی همش از ذهنه از خیالی که پرواز می کنه واسه رویاهاش

دلنوشته های یـــِـــک مـَرد

قدیما یه پیج فیسبوک داشتم به همین اسم حرفامو اونجا می نوشتیم یه چندسالی گذشته و منم شدم یه آدمه دیگه دیگه دستم به نوشتن نمی رفت شاید واسه درس شاید واسه کار ! اما یه دوست یه تلنگر بهم زد یاد حرفای دلم افتادم یاد خیالات عاشقانم دوباره خواستم شروع کنم...
حرفای اینجارو جدی نگیرین آدمای تو نوشته هامم جدی نگیرین همش زاده خیالامه! یه عشق خیالیه هنوزم خودم نمی دونم بهش میرسم یا نه منتظر پروازای خیالممو ادامه راه دلنوشته هام ....شاید تهش بهش رسیدم شایدم نه...

دنبال کنندگان ۵ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی
آخرین مطالب

خودت هم "تو" نمی شوی

شنبه, ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۵، ۰۳:۲۲ ب.ظ

در بیداری کابوس می دیدم،
تمام حرفهایت هر ثانیه در برابرم تصویر می شد
راست و دروغش چه فرقی می کند وقتی
هدف در دیدگاه تو وسیله را توجیه کرده بود!
هزاران راه برای پایان دادن بود و
تو بدترین راه را برگزیدی
و اینگونه که تو همه چیز را پایان دادی
نه دیگر کسی در من آغاز می شود و برایم "تو" می شود
نه تو می توانی دیگر در من تدوام یابی و "تو" شوی
و نه هیچگاه در من تمام می شوی و من، "من" می شوم.
لعنتی!
برای من این یعنی سه سر سوخت...

© ﺩِﻟﻨﻮﺷﺘﻪ ﻫﺎﻱ ﻳــــﻚ ﻣَﺮﺩ ♪



  • یک مرد

دلنوشته

نظرات  (۲)

ابن خودتون بود؟
خوف بود!!
پاسخ:
چه عجب یه نوشتمو تایید کردین خواهر!! ;)
اینارو تو فیسبوکم می نوشتم همون چند سال پیش
عالی بود ممنون

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">