دلنوشته های یـــِـــک مـَرد

اسمش دلنوشتس ولی همش از ذهنه از خیالی که پرواز می کنه واسه رویاهاش

دلنوشته های یـــِـــک مـَرد

اسمش دلنوشتس ولی همش از ذهنه از خیالی که پرواز می کنه واسه رویاهاش

دلنوشته های یـــِـــک مـَرد

قدیما یه پیج فیسبوک داشتم به همین اسم حرفامو اونجا می نوشتیم یه چندسالی گذشته و منم شدم یه آدمه دیگه دیگه دستم به نوشتن نمی رفت شاید واسه درس شاید واسه کار ! اما یه دوست یه تلنگر بهم زد یاد حرفای دلم افتادم یاد خیالات عاشقانم دوباره خواستم شروع کنم...
حرفای اینجارو جدی نگیرین آدمای تو نوشته هامم جدی نگیرین همش زاده خیالامه! یه عشق خیالیه هنوزم خودم نمی دونم بهش میرسم یا نه منتظر پروازای خیالممو ادامه راه دلنوشته هام ....شاید تهش بهش رسیدم شایدم نه...

دنبال کنندگان ۵ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی
آخرین مطالب

بی هوا دلش رو نشکون

چهارشنبه, ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۵، ۰۱:۲۳ ب.ظ

چند وقتی بود باهام در مورد یه دختر تو دانشگاهشون حرف میزد،
هر موقع ازش تعریف میکرد،چهرش شاد میشد و خوشحال،
ذوق میکرد و حسابی حالش خوب میشد،
خجالتی بود اما دختره هم میدونست که این دوستمون ازش خوشش میاد،
خلاصه یه مدت گذشت تا اینکه فهمیدم دختره از دوست پسرش جدا شده و چند وقتیه که با دوست من دوسته...
توی اون دو هفته ای که آرش به عشقش رسیده بود،
اینقدر سرحال و پایه بود که نگو،
با هم میرفتیم بیرون،
به تیپش میرسید،
درساشو میخوند اما،
بعد از 2هفته،
اون دختره برگشت پیش دوست پسر قدیمش و این وسط دوست من بود که با خودش کنار نمیومد...
توی مترو ناخوداگاه تو چشماش اشک جم میشد،
بغض میکرد،
شروع کرد دوباره به سیگار کشیدن،
و امروز،
براش مهم نیست کی میاد تو زندگیش،
براش مهمم نیست دل کسی میشکنه یا نه،
از اون روز به بعد دوست من دیگه هیچوقت مثل قبل نشد،
تقریبا احساس و عشق براش بی معنی شد،
گاهی وقتا یه دل شکستن ساده،
میتونه زندگی یه نفر رو تا آخر عمر تغییر بده،
حواستون باشه،
اگه کسی رو عاشق میکنید،
بی هوا و بی هیچ دلیل منطقی دلش رو نشکونید....

© ﺩِﻟﻨﻮﺷﺘﻪ ﻫﺎﻱ ﻳــــﻚ ﻣَﺮﺩ ♪


  • یک مرد

دلنوشته

نظرات  (۲)

خب چرا این دوستتون عاشق یکی شد که یه نفر دیگه تو زندگیش بود؟
بالاخره که یه نفر باید آسیب میدید این وسط!!
پاسخ:
اگر میشد یه دکمه رو آدما گذاشت که عاشق این یکی بشم یا نشم! که مشکل حل بود!
هیچ اختیاری نیست اینجا همش جبره یکی انکارو سرکوب یکی هم مثل دوست من...
خب اگه اینطوره و غیر اختیاریه پس اینکه دو نفر هم عاشق اون دختر شدن از دست دختره خارج بوده و دختره تقصیری نداشته توش.پس نباید سرزنش بشه.

+اینا رو دارم با پیش فرضای خودتون میگما،وگرنه اصلا عشق رو قبول ندارم که حالا بخوام بگم اختیاری هست یا غیر اختیاری.

پاسخ:
آفرین! منم با اینجای قضیه مشکلی نداشتم
اما اون قسمت که کدوم رو انتخاب کنه که دیگه اختیاریه! کسیو انتخاب کرد که یکبار بهش پشت کرده و  بی منطق بی دلیل دوست منو گذاشت کنار!
یا نباید رابطه ای رو شروع کرد یا وقتی شروع شد باید بدونیم نسبت بهش و احساس طرفین مسئولیم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">